Středisko propagace a PR

Marketing

  • Dobrý marketing musí pomáhat prodávat!
  • Dobrý nápad je v marketingu půlka úspěchu
  • Pomůžeme vám ho najít, poznat a využít.

Marketingový audit

  • marketingové plány, rozpočty, mediální kampaň

Tvorba firemních materiálů a kampaní

Komunikace s médii (public relations)

  • Pomůžeme vám plně využít příležitosti
  • Aktivní komunikace s médii

Efektivní propagační činnost

  • Tvorba mediálních plánů
  • Návrhy a výroba inzerátů
  • Tvorba PR článků
  • Rozhovory s výrobci, dodavateli .a uživateli lesnické techniky
  • Zastupování a propagace veletrhů
  • Komplexní propagace firem
  • Mediální partnerství

Mediální poradenství

Rozvoj komunikačních a informačních kanálů posunul v posledních desetiletích demokratickou společnost do období, které bývá označováno jako „věk médií“. Masová média nám poskytují převážnou většinu informací, které máme o světě okolo sebe. Média efektivně ovlivňují naše voličské a spotřebitelské chování, ovlivňují také politiku, chování státních institucí i soukromých subjektů. Ovlivňují je často mnohem více, než si management společností či politici připouští.

Za těchto okolností je schopnost dorozumět se s médii a efektivně s nimi spolupracovat klíčovou kompetencí, a utvořené mediální vztahy velmi podstatnou vlastností každé firmy a instituce.

I přesto, že mnohé PR agentury tvrdí něco jiného, média si nelze koupit, i když se o to některé silné subjekty snaží. Médiím je ale možné porozumět, je možné s nimi efektivně spolupracovat. Proto nenabízíme služby, garantující umístěné požadovaných informací v tom či onom médiu, ale odborné poradenství, jak v této oblasti postupovat a být úspěšný.

Mediální poradenství napomáhá v orientaci ve světě médií, efektivnímu navazování a udržování vztahů s nimi, prezentaci vašich produktů a myšlenek, ale i řešení problémů, které mohou vzniknout na základě negativního mediálních referencí nebo ignorováním vašich stanovisek.

Oblasti mediálního poradenství:

  • analýzy mediální situace
  • příprava mediální strategie
  • návrhy řešení problémů
  • podpora schopnosti účelné komunikace s médii
  • podpora mediálního obrazu
  • rady v otázkách spojených s mediální a veřejnou komunikací
  • prevence mediálních problémům
  • krizová komunikace
  • příprava na mediální vystoupení
  • školení prezentačních dovedností
  • prezentaci subjektů s využitím tradičních i moderních médií

Mediální poradenství Lesnické práce s.r.o. je poskytováno a nabízeno všem zájemcům. Cíleno je zejména na oblast lesnicko-dřevařského sektoru. Využívána je kombinace nasazení pracovníků s detailní znalostí lesnicko-dřevařského prostředí a profesionálních mediálních poradců. Kombinace lesnické odbornosti a mediální praxe je významnou výhodou poskytované služby, která přináší časovou i finanční úsporu v seznamování mediální agentury všeobecného zaměření se specifiky oboru.

„Za posledních 25 let prošel obor Public Relations, neboli vztahy s veřejností, v ČR obrovským vývojem. Vytváření obrazu lesnictví, dřevařství a myslivosti
a současně sdělování informací o firmách, novinkách, technologických celcích i produktech je posláním zmíněného oboru PR“

Mgr. Natalie L. Raeva
manažer PR a reklamy